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How can Lean Sourcing Processes and Robotic Process Automation (RPA) as a new digital technology in SCM support the objectives of Marketing to fulfil customer demands efficiently?  -  Einzelansicht


 

bibliographisches Zitat

Tsipoulanidis, A. (2021). How can Lean Sourcing Processes and Robotic Process Automation (RPA) as a new digital technology in SCM support the objectives of Marketing to fulfil customer demands efficiently?. In: ICCMI (Hrsg.). 9th International Conference Proceedings. Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI) 2021, 3 - 5 September 2021. GR-Thessaloniki, UK-Glasgow: International Hellenic University, University of Glasgow. S. 245 - 256
Print-ISBN: 978-618-5630-00-3

Grunddaten

Titel des Beitrags How can Lean Sourcing Processes and Robotic Process Automation (RPA) as a new digital technology in SCM support the objectives of Marketing to fulfil customer demands efficiently?
Titel des Konferenzbeitrages 9th International Conference Proceedings. Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI) 2021, 3 - 5 September 2021
Erscheinungsjahr 2021
Seitenzahl von 245
Seitenzahl bis 256
Seiten-Umfang 12
Verlag International Hellenic University, University of Glasgow
Verlagsort GR-Thessaloniki, UK-Glasgow
Publikationsart Konferenzbeitrag/Proceeding
Print-ISBN 978-618-5630-00-3

beteiligte Personen der HWR

Tsipoulanidis, Alexander, Prof. Dr.  (Autor/in)  

beteiligte externe Personen

ICCMI,   (Herausgeber/in)  

Zugeordnete Projekte

Potentials and use cases of Digital & Lean SCOM (Supply Chain Operations Management), folgend verkürzt mit "Digital SCOM" bezeichnet (Das Projekt ist für die Veröffentlichung im Internet nicht freigegeben)

Zugeordnete Einrichtungen

Fachbereich 1 Wirtschaftswissenschaften