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Domizlaff revisited -- Expert validation of the 'brand laws' by a live research (LR) approach  -  Einzelansicht


 

bibliographisches Zitat

Boltz, D. ; Baumgarth, C. (2016). Domizlaff revisited -- Expert validation of the 'brand laws' by a live research (LR) approach. Proceedings. 11th Global Brand Conference of the Academy of Marketing Brand, 27th - 29th April 2016, UK, University of Bradford School of Management. ***: ***. S. 1 - 10
Print-ISBN: 0000-0000

Grunddaten

Titel des Beitrags Domizlaff revisited -- Expert validation of the 'brand laws' by a live research (LR) approach
Titel des Konferenzbeitrages Proceedings. 11th Global Brand Conference of the Academy of Marketing Brand, 27th - 29th April 2016, UK, University of Bradford School of Management
Erscheinungsjahr 2016
Seitenzahl von 1
Seitenzahl bis 10
Seiten-Umfang 10
Verlag ***
Verlagsort ***
Publikationsart Konferenzbeitrag/Proceeding
Print-ISBN 0000-0000

beteiligte Personen der HWR

Boltz, Dirk-Mario, Prof. Dr.  (Autor/in)  
Baumgarth, Carsten, Prof. Dr.  (Autor/in)  

Zugeordnete Projekte

Domizlaff`s Brand Laws Revisited – Expert validation of brand laws by a live research approach (Das Projekt ist für die Veröffentlichung im Internet nicht freigegeben)

Zugeordnete Einrichtungen

Fachbereich 1 Wirtschaftswissenschaften