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Service work without emotional labour? Role expectations of service engineers, their employers and customers in the mechanical engineering industry  -  Einzelansicht


 

bibliographisches Zitat

Houben, V. ; Wüstner, K. (2014). Service work without emotional labour? Role expectations of service engineers, their employers and customers in the mechanical engineering industry. In: Management Revue. Bd. 25. H. 1. S. 50 - 66
Print-ISSN: 0935-9915

Grunddaten

Titel des Artikels Service work without emotional labour? Role expectations of service engineers, their employers and customers in the mechanical engineering industry
Erscheinungsjahr 2014
Titel der Zeitschrift Management Revue
Seitenzahl von 50
Seitenzahl bis 66
Seiten-Umfang 17
Jahrgang 25
Heftnummer 1
Publikationsart Zeitschriftenartikel
ISSN 0935-9915

beteiligte Personen der HWR

Wüstner, Kerstin, Professor Dr.  (Autor/in)  

beteiligte externe Personen

Houben, V.  (Autor/in)  

Zugeordnete Projekte

Emotionsarbeit von Servicetechnikern (Das Projekt ist für die Veröffentlichung im Internet nicht freigegeben)

Zugeordnete Einrichtungen

Fachbereich 3 Allgemeine Verwaltung