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The backfire effects of doing good - Robust negative effects of CSR on consumer's evaluation of products and brands  -  Einzelansicht


 

bibliographisches Zitat

Baumgarth, C. (2017). The backfire effects of doing good - Robust negative effects of CSR on consumer's evaluation of products and brands. Proceedings of the 2nd International Conference on Business, Ho Chi Minh Open University, Vietnam. ***: ***. S. 337 - 349
Print-ISBN: 78-604-73-5585-3

Grunddaten

Titel des Beitrags The backfire effects of doing good - Robust negative effects of CSR on consumer's evaluation of products and brands
Titel des Konferenzbeitrages Proceedings of the 2nd International Conference on Business, Ho Chi Minh Open University, Vietnam
Erscheinungsjahr 2017
Seitenzahl von 337
Seitenzahl bis 349
Seiten-Umfang 13
Verlag ***
Verlagsort ***
Publikationsart Konferenzbeitrag/Proceeding
Print-ISBN 78-604-73-5585-3

beteiligte Personen der HWR

Baumgarth, Carsten, Prof. Dr.  (Autor/in)  

Zugeordnete Einrichtungen

Fachbereich 1 Wirtschaftswissenschaften