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The challenge of staying authentic - Empirical analysis of the effects of Urban Art-Brand-Collaborations (UBC) on street credibility and brand authenticity  -  Einzelansicht


 

bibliographisches Zitat

Baumgarth, C. ; Kretschmer, J. (2015). The challenge of staying authentic - Empirical analysis of the effects of Urban Art-Brand-Collaborations (UBC) on street credibility and brand authenticity. Proceeding. 14th International Colloquium on Arts, Heritage, Non-Profit and Social Marketing,UK, London, September 2nd, 2015. ***: ***. S. 1 - 5
Print-ISBN: 978-1-907675-35-5

Grunddaten

Titel des Beitrags The challenge of staying authentic - Empirical analysis of the effects of Urban Art-Brand-Collaborations (UBC) on street credibility and brand authenticity
Titel des Konferenzbeitrages Proceeding. 14th International Colloquium on Arts, Heritage, Non-Profit and Social Marketing,UK, London, September 2nd, 2015
Erscheinungsjahr 2015
Seitenzahl von 1
Seitenzahl bis 5
Seiten-Umfang 5
Verlag ***
Verlagsort ***
Publikationsart Konferenzbeitrag/Proceeding
Print-ISBN 978-1-907675-35-5

beteiligte Personen der HWR

Baumgarth, Carsten, Prof. Dr.  (Autor/in)  

beteiligte externe Personen

Kretschmer, J.  (Autor/in)  

Zugeordnete Einrichtungen

Fachbereich 1 Wirtschaftswissenschaften