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Semester: SoSe 2023
'The friends' of institutions as brand communities - conceptual model and case study - Einzelansicht
Grunddaten
beteiligte Personen der HWR
beteiligte externe Personen
Zugeordnete Einrichtungen
Link
bibliographisches Zitat
bibliographisches Zitat
Baumgarth, C.
;
Kaluza, M.
(2012).
'The friends' of institutions as brand communities - conceptual model and case study.
In:
London Metropolitan Business School
;
Academy of Marketing
(Hrsg.).
Proceedings 11 th International Colloquium on Nonprofit, Arts, Heritage, and Social Marketing "Nonprofit, Arts and Social Marketing: Facing the Future, Integrating the Past" London Metroplitan University 19. September 2012, London.
***:
***.
S. 8 - 13
Print-ISBN: 978-1-907675-15-7
Grunddaten
Titel des Beitrags
'The friends' of institutions as brand communities - conceptual model and case study
Titel des Konferenzbeitrages
Proceedings 11 th International Colloquium on Nonprofit, Arts, Heritage, and Social Marketing "Nonprofit, Arts and Social Marketing: Facing the Future, Integrating the Past" London Metroplitan University 19. September 2012, London
Erscheinungsjahr
2012
Seitenzahl von
8
Seitenzahl bis
13
Seiten-Umfang
6
Verlag
***
Verlagsort
***
Publikationsart
Konferenzbeitrag/Proceeding
Print-ISBN
978-1-907675-15-7
beteiligte Personen der HWR
Baumgarth, Carsten, Prof. Dr. (Autor/in)
beteiligte externe Personen
London Metropolitan Business School, (Herausgeber/in)
Academy of Marketing, (Herausgeber/in)
Kaluza, M. (Autor/in)
Zugeordnete Einrichtungen
Fachbereich 1 Wirtschaftswissenschaften
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Beschreibung
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QR-Code
http://www.mo-kultur.de/wp-content/uploads/2012/10/BAUMGARTH_KALUZA_PAPER_2012.pdf