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'The friends' of institutions as brand communities - conceptual model and case study  -  Einzelansicht


 

bibliographisches Zitat

Baumgarth, C. ; Kaluza, M. (2012). 'The friends' of institutions as brand communities - conceptual model and case study. In: London Metropolitan Business School ; Academy of Marketing (Hrsg.). Proceedings 11 th International Colloquium on Nonprofit, Arts, Heritage, and Social Marketing "Nonprofit, Arts and Social Marketing: Facing the Future, Integrating the Past" London Metroplitan University 19. September 2012, London. ***: ***. S. 8 - 13
Print-ISBN: 978-1-907675-15-7

Grunddaten

Titel des Beitrags 'The friends' of institutions as brand communities - conceptual model and case study
Titel des Konferenzbeitrages Proceedings 11 th International Colloquium on Nonprofit, Arts, Heritage, and Social Marketing "Nonprofit, Arts and Social Marketing: Facing the Future, Integrating the Past" London Metroplitan University 19. September 2012, London
Erscheinungsjahr 2012
Seitenzahl von 8
Seitenzahl bis 13
Seiten-Umfang 6
Verlag ***
Verlagsort ***
Publikationsart Konferenzbeitrag/Proceeding
Print-ISBN 978-1-907675-15-7

beteiligte Personen der HWR

Baumgarth, Carsten, Prof. Dr.  (Autor/in)  

beteiligte externe Personen

London Metropolitan Business School,   (Herausgeber/in)  
Academy of Marketing,   (Herausgeber/in)  
Kaluza, M.  (Autor/in)  

Zugeordnete Einrichtungen

Fachbereich 1 Wirtschaftswissenschaften

Link

Beschreibung Link QR-Code
http://www.mo-kultur.de/wp-content/uploads/2012/10/BAUMGARTH_KALUZA_PAPER_2012.pdf