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Is co-creation really a booster for brand equity? The role of co-creation in observer-based brand equity (OBBE)  -  Einzelansicht


 

bibliographisches Zitat

Kristal, S. ; Baumgarth, C. ; Behnke, C. ; Henseler, J. (2016). Is co-creation really a booster for brand equity? The role of co-creation in observer-based brand equity (OBBE). In: Journal of Product and Brand Management. Bd. 25. H. 3. S. 247 - 261
Print-ISSN: 1061-0421
DOI: http://dx.doi.org/10.1108/JPBM-05-2015-0893

Grunddaten

Titel des Artikels Is co-creation really a booster for brand equity? The role of co-creation in observer-based brand equity (OBBE)
Erscheinungsjahr 2016
Titel der Zeitschrift Journal of Product and Brand Management
Seitenzahl von 247
Seitenzahl bis 261
Seiten-Umfang 15
Jahrgang 25
Heftnummer 3
Publikationsart Zeitschriftenartikel
ISSN 1061-0421
DOI (digital object indentifier) http://dx.doi.org/10.1108/JPBM-05-2015-0893

beteiligte Personen der HWR

Baumgarth, Carsten, Prof. Dr.  (Autor/in)  

beteiligte externe Personen

Kristal, S.  (Autor/in)  
Behnke, C.  (Autor/in)  
Henseler, J.  (Autor/in)  

Zugeordnete Einrichtungen

Fachbereich 1 Wirtschaftswissenschaften

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Beschreibung Link QR-Code
DOI: http://www.emeraldinsight.com/doi/full/10.1108/JPBM-05-2015-0893 http://www.emeraldinsight.com/doi/full/10.1108/JPBM-05-2015-0893