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Identity, customer needs or risk-taking? Empirical analysis of the impact of brand, market and entrepreneurial orientation on the performance of Social Entrepreneurial Organizations (SEOs)  -  Einzelansicht


 

bibliographisches Zitat

Lückenbach, F. ; Baumgarth, C. ; Schmidt, H. ; Henseler, J. (2016). Identity, customer needs or risk-taking? Empirical analysis of the impact of brand, market and entrepreneurial orientation on the performance of Social Entrepreneurial Organizations (SEOs). Proceedings. 11th Global Brand Conference, 27th - 29th April 2016, UK, University of Bradford School of Management. ***: ***. S. 1 - 12
Print-ISBN: 0000-0000

Grunddaten

Titel des Beitrags Identity, customer needs or risk-taking? Empirical analysis of the impact of brand, market and entrepreneurial orientation on the performance of Social Entrepreneurial Organizations (SEOs)
Titel des Konferenzbeitrages Proceedings. 11th Global Brand Conference, 27th - 29th April 2016, UK, University of Bradford School of Management
Erscheinungsjahr 2016
Seitenzahl von 1
Seitenzahl bis 12
Seiten-Umfang 12
Verlag ***
Verlagsort ***
Publikationsart Konferenzbeitrag/Proceeding
Print-ISBN 0000-0000

beteiligte Personen der HWR

Baumgarth, Carsten, Prof. Dr.  (Autor/in)  

beteiligte externe Personen

Lückenbach, F.  (Autor/in)  
J. Schmidt, H.  (Autor/in)  
Henseler, J.  (Autor/in)  

Zugeordnete Einrichtungen

Fachbereich 1 Wirtschaftswissenschaften