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Semester: SoSe 2023
Identity, customer needs or risk-taking? Empirical analysis of the impact of brand, market and entrepreneurial orientation on the performance of Social Entrepreneurial Organizations (SEOs) - Einzelansicht
Grunddaten
beteiligte Personen der HWR
beteiligte externe Personen
Zugeordnete Einrichtungen
bibliographisches Zitat
bibliographisches Zitat
Lückenbach, F.
;
Baumgarth, C.
;
Schmidt, H.
;
Henseler, J.
(2016).
Identity, customer needs or risk-taking? Empirical analysis of the impact of brand, market and entrepreneurial orientation on the performance of Social Entrepreneurial Organizations (SEOs).
Proceedings. 11th Global Brand Conference, 27th - 29th April 2016, UK, University of Bradford School of Management.
***:
***.
S. 1 - 12
Print-ISBN: 0000-0000
Grunddaten
Titel des Beitrags
Identity, customer needs or risk-taking? Empirical analysis of the impact of brand, market and entrepreneurial orientation on the performance of Social Entrepreneurial Organizations (SEOs)
Titel des Konferenzbeitrages
Proceedings. 11th Global Brand Conference, 27th - 29th April 2016, UK, University of Bradford School of Management
Erscheinungsjahr
2016
Seitenzahl von
1
Seitenzahl bis
12
Seiten-Umfang
12
Verlag
***
Verlagsort
***
Publikationsart
Konferenzbeitrag/Proceeding
Print-ISBN
0000-0000
beteiligte Personen der HWR
Baumgarth, Carsten, Prof. Dr. (Autor/in)
beteiligte externe Personen
Lückenbach, F. (Autor/in)
J. Schmidt, H. (Autor/in)
Henseler, J. (Autor/in)
Zugeordnete Einrichtungen
Fachbereich 1 Wirtschaftswissenschaften