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Performance Benefits of Hybrid Brand and Market Orientation Interactions  -  Einzelansicht


 

bibliographisches Zitat

Merrilees, B. ; Baumgarth, C. (2016). Performance Benefits of Hybrid Brand and Market Orientation Interactions. In: Campbell, C. ; Ma, J. (Hrsg.). Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing. Proceedings of the 2013 World Marketing Congress. New York et al.: Springer, Academy of Marketing Science. (=Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science). S. 868 - 875
Print-ISBN: 978-3-319-24182-1
Online-ISBN: 978-3-319-24184-5

Grunddaten

Titel des Beitrags Performance Benefits of Hybrid Brand and Market Orientation Interactions
Titel des Sammelbandes Looking Forward, Looking Back: Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing. Proceedings of the 2013 World Marketing Congress
Erscheinungsjahr 2016
Seitenzahl von 868
Seitenzahl bis 875
Seiten-Umfang 8
Verlag Springer, Academy of Marketing Science
Verlagsort New York et al.
Reihe Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
Publikationsart Sammelbandbeitrag
Print-ISBN 978-3-319-24182-1
Online-ISBN 978-3-319-24184-5

beteiligte Personen der HWR

Baumgarth, Carsten, Prof. Dr.  (Autor/in)  

beteiligte externe Personen

Campbell, C.  (Herausgeber/in)  
Merrilees, B.  (Autor/in)  
J. Ma, J.  (Herausgeber/in)  

Zugeordnete Einrichtungen

Fachbereich 1 Wirtschaftswissenschaften

Link

Beschreibung Link QR-Code
DOI: 10.1007/978-3-319-24184-5 http://www.springer.com/la/book/9783319241821