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How strong is the business-to-business brand in the workforce? An empirically- tested model of 'internal brand equity' in a business-to-business setting  -  Einzelansicht


 

bibliographisches Zitat

Baumgarth, C. ; Schmidt, M. (2010). How strong is the business-to-business brand in the workforce? An empirically- tested model of 'internal brand equity' in a business-to-business setting. In: Industrial Marketing Management. Bd. 39. H. 8/2010. S. 1250 - 1260
Print-ISSN: 0019-8501

Grunddaten

Titel des Artikels How strong is the business-to-business brand in the workforce? An empirically- tested model of 'internal brand equity' in a business-to-business setting
Erscheinungsjahr 2010
Titel der Zeitschrift Industrial Marketing Management
Seitenzahl von 1250
Seitenzahl bis 1260
Seiten-Umfang 11
Jahrgang 39
Heftnummer 8/2010
Publikationsart Zeitschriftenartikel
ISSN 0019-8501

beteiligte Personen der HWR

Baumgarth, Carsten, Prof. Dr.  (Autor/in)  

beteiligte externe Personen

Schmidt, M.  (Autor/in)  

Zugeordnete Einrichtungen

Fachbereich 1 Wirtschaftswissenschaften

Link

Beschreibung Link QR-Code
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0019850110000337