Zur Seitennavigation oder mit Tastenkombination für den
accesskey
-Taste und Taste 1
Zum Seiteninhalt oder mit Tastenkombination für den
accesskey
und Taste 2
Ab 1.11.2022 wird S.A.M. für alle Anliegen rund um das Studium genutzt!
Studentisches Leben
Personen
Forschung
Hilfe
A
nmelden
Sie sind hier:
Startseite
(Seite 153)
Semester: SoSe 2023
Glowik , Mario - Einzelansicht
Funktionen:
Seiteninhalt:
Grunddaten
Funktionen
Dienstadresse
Gehört zu ...
Publikationen
Tagungen/Workshops
Grunddaten
Nachname
Glowik
Geschlecht
männlich
Vorname
Mario
Sprechzeit
Namenszusatz
Personalstatus
Hochschullehrer(in)
Titel
Prof. Dr.
Bemerkung
Akad. Grad
Status
intern
Funktionen
Einrichtung
Funktion
von
bis
Ergänzung
Fachbereich 1 Wirtschaftswissenschaften
Professor(in)
BWL 1 (Unternehmensführung/Personal/Organisation)
Professor(in)
Dienstadresse
PLZ
10825
Telefon
Ort
Berlin
Fax
Straße
Badensche Strasse 50-51
E-Mail-Adresse
mario.glowik@hwr-berlin.de
Dienstzimmer
Hyperlink
Gebäude
Sekretariat
Zuordnung zu Einrichtungen
Fachbereich 1 Wirtschaftswissenschaften
Berlin Professional School (ehemals IMB)
Zugehörige Publikationen
Erscheinungsjahr 2022
A Cluster Analysis of the Global Wind Power Industry: Insights for Renewable Energy Business Stakeholders and Environmental Policy Decision Makers
Co-creating value and wellbeing experiences in physiotherapy services
Innovation performance in collectivist societies: a network perspective
The Sustainable Business Model Innovation of Green Digital-born Globals
The impact of industry 4.0 on the 2017 version of the Uppsala model
The international expansion of Chinese and Taiwanese electronics firms: The role of networking and learning
weitere zugehörige Publikationen
Erscheinungsjahr 2020
Delivery Hero: Instant Internationalization Through Digitalization
Knowledge sharing motives and value co-creation behavior of the consumers in physiotherapy services: A cross-cultural study
Market Entry Strategies of Huawei in Germany and the Russian Federation from a Network Theory Perspective
Market Entry Strategies. Internationalization Theories, Concepts and Cases
The Case of Tesla Inc.
The influence of cultural values on pro-environmental behavior
Erscheinungsjahr 2018
Global Market Entry Strategies of Chinese and Taiwanese High-Technology Firms: A Network Perspective
Globalization of Chinese high technology firms -- Abstract
Erscheinungsjahr 2017
Case Study: Fresenius -- concentration strategies in healthcare business
Consumer willingness to co-create value in healthcare industries
Global Strategy in the Service Industries. Dynamics, Analysis, Growth
Erscheinungsjahr 2016
Market Entry Strategies Internationalization Theories, Concepts and Cases of Asian High-Technology Firms: Haier, Hon Hai Precision, Lenovo, LG Electronics, Panasonic, Samsung, Sharp, Sony, TCL, Xiaomi
The Global Strategy Concept of Samsung
The case Study of Lenovo (China). Growth through acquisitions
The case study of Foxconn/ Hon Hai precision Industry Company (Taiwan)
The case study of Sharp (Japan): Leader in liquid crystal display technology – and then?
Erscheinungsjahr 2015
Emerging Buying Center Concepts in Healthcare Industries
Healthcare. Market Dynamics, Policies and Strategies in Europe
Strategic Decisions under the EU Regulatory Framework for Orphan Drugs
Erscheinungsjahr 2014
Business-to-business markets. A global Network Perspective
Chapter case: Supplier relationships of Apple Inc., USA
Generating innovation through smart industry network positioning
Market entry cluster of East Asian firms in Europe
Success factors of international new venture firms. An empirical case study of a German SME (2014)
Erscheinungsjahr 2013
B-2-B Netzwerke
Zugeordnete Tagungen/Workshops
6. Forschungsforum der HWR Berlin
Strukturbaum
Die Person wurde
2
mal gefunden:
Hochschule für Wirtschaft und Recht
Fachbereich 1 Wirtschaftswissenschaften
- - - 1
Facheinheiten
BWL 1 (Unternehmensführung/Personal/Organisation)
- - - 2