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 Glowik , Mario - Einzelansicht

  • Funktionen:
Grunddaten
Nachname Glowik Geschlecht männlich
Vorname Mario Sprechzeit
Namenszusatz Personalstatus Hochschullehrer(in)
Titel Prof. Dr. Bemerkung
Akad. Grad Status intern

Funktionen

Einrichtung Funktion von bis Ergänzung
Fachbereich 1 Wirtschaftswissenschaften Professor(in)
BWL 1 (Unternehmensführung/Personal/Organisation) Professor(in)

Dienstadresse

PLZ 10825 Telefon
Ort Berlin Fax
Straße Badensche Strasse 50-51 E-Mail-Adresse mario.glowik@hwr-berlin.de
Dienstzimmer Hyperlink
Gebäude Sekretariat
Zuordnung zu Einrichtungen
Fachbereich 1 Wirtschaftswissenschaften
Berlin Professional School (ehemals IMB)

Zugehörige Publikationen

Erscheinungsjahr 2022

A Cluster Analysis of the Global Wind Power Industry: Insights for Renewable Energy Business Stakeholders and Environmental Policy Decision Makers
Co-creating value and wellbeing experiences in physiotherapy services
Innovation performance in collectivist societies: a network perspective
The Sustainable Business Model Innovation of Green Digital-born Globals
The impact of industry 4.0 on the 2017 version of the Uppsala model
The international expansion of Chinese and Taiwanese electronics firms: The role of networking and learning
Funktionen ausblenden weitere zugehörige Publikationen

Erscheinungsjahr 2020

Delivery Hero: Instant Internationalization Through Digitalization
Knowledge sharing motives and value co-creation behavior of the consumers in physiotherapy services: A cross-cultural study
Market Entry Strategies of Huawei in Germany and the Russian Federation from a Network Theory Perspective
Market Entry Strategies. Internationalization Theories, Concepts and Cases
The Case of Tesla Inc.
The influence of cultural values on pro-environmental behavior

Erscheinungsjahr 2018

Global Market Entry Strategies of Chinese and Taiwanese High-Technology Firms: A Network Perspective
Globalization of Chinese high technology firms -- Abstract

Erscheinungsjahr 2017

Case Study: Fresenius -- concentration strategies in healthcare business
Consumer willingness to co-create value in healthcare industries
Global Strategy in the Service Industries. Dynamics, Analysis, Growth

Erscheinungsjahr 2016

Market Entry Strategies Internationalization Theories, Concepts and Cases of Asian High-Technology Firms: Haier, Hon Hai Precision, Lenovo, LG Electronics, Panasonic, Samsung, Sharp, Sony, TCL, Xiaomi
The Global Strategy Concept of Samsung
The case Study of Lenovo (China). Growth through acquisitions
The case study of Foxconn/ Hon Hai precision Industry Company (Taiwan)
The case study of Sharp (Japan): Leader in liquid crystal display technology – and then?

Erscheinungsjahr 2015

Emerging Buying Center Concepts in Healthcare Industries
Healthcare. Market Dynamics, Policies and Strategies in Europe
Strategic Decisions under the EU Regulatory Framework for Orphan Drugs

Erscheinungsjahr 2014

Business-to-business markets. A global Network Perspective
Chapter case: Supplier relationships of Apple Inc., USA
Generating innovation through smart industry network positioning
Market entry cluster of East Asian firms in Europe
Success factors of international new venture firms. An empirical case study of a German SME (2014)

Erscheinungsjahr 2013

B-2-B Netzwerke

Zugeordnete Tagungen/Workshops

6. Forschungsforum der HWR Berlin

Strukturbaum

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