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- Holistische Betrachtung, Bewertung und Führung von Marken
Part of the book series: essentials (ESSENT)
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Bibliographic Information
Book Title: Markentools I: Brand Canvas
Book Subtitle: Marken holistisch verstehen und managen mit dem B*canvas 2.0
Authors: Carsten Baumgarth
Series Title: essentials
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-38232-2
Publisher: Springer Gabler Wiesbaden
eBook Packages: Business and Economics (German Language)
Copyright Information: Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert an Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springer Nature 2022
Softcover ISBN: 978-3-658-38231-5Published: 31 July 2022
eBook ISBN: 978-3-658-38232-2Published: 30 July 2022
Series ISSN: 2197-6708
Series E-ISSN: 2197-6716
Edition Number: 1
Number of Pages: IX, 58
Number of Illustrations: 24 b/w illustrations, 7 illustrations in colour
Topics: Branding, Consumer Behavior, Marketing