Overview
Aktuelle wirtschaftswissenschaftliche Beiträge?
Access this book
Tax calculation will be finalised at checkout
Other ways to access
About this book
Similar content being viewed by others
Table of contents (20 chapters)
-
Markentrends – Große Themen der zukünftigen Markenpraxis und Markenforschung
-
Markenwirkungen Konsumenten und andere Stakeholder und ihre Marken
-
Markenführung – Effektives und effizientes Management von Marken
Editors and Affiliations
About the editors
Prof. Dr. Carsten Baumgarth und Prof. Dr. Dirk-Mario Boltz lehren und forschen an der Hochschule für Wirtschaft und Recht Berlin.
Bibliographic Information
Book Title: Impulse für die Markenpraxis und Markenforschung
Book Subtitle: Tagungsband der internationalen Konferenz „DerMarkentag 2011“
Editors: Carsten Baumgarth, Dirk-Mario Boltz
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-658-00427-9
Publisher: Springer Gabler Wiesbaden
eBook Packages: Business and Economics (German Language)
Copyright Information: Springer Gabler | Springer Fachmedien Wiesbaden 2013
Softcover ISBN: 978-3-658-00426-2Published: 25 September 2012
eBook ISBN: 978-3-658-00427-9Published: 17 April 2013
Edition Number: 1
Number of Pages: XII, 525
Topics: Marketing